Raqueli elu kaksikutega: Mida teha Põhja-Poolas?

15. Aug 2017, 12:29 Raquel Raquel

R oma armsa issiga Leba pargis, mis on lastega peredele täiesti suurepärane reisisihtkoht.

Eelmises postituses rääkisin, kuidas möödus meie sõit Poola ning aeg võistluspaigas. Seda saad lugeda siit. Täna kirjutan, mida me veel oma pisikesel perereisil Põhja-Poolasse tegime.

Esmaspäeva hommikul ärkasime kõik rõõmsalt ja puhanult, käisime söömas, batuudil hüppamas ning asusime teele järgmise hotelli poole. Kuna check-in oli kell kolm, aga me oleks jõudnud juba kell 11 kohale, otsustasime võtta suuna Gdanksi läheduses asuvasse Outleti. Müüdi seal siis meile kõigile tuntud firmade riideid soodsamalt - Jack&Jones, O'Neill, Nike, Adidas, kõiksuguseid matka- ja riidepoode. Valik oli suur! Kuna otsest vajadust millegi järgi ei olnud, siis lihtsalt jalutasime ringi, soetasime ainult ühed lühikesed püksid ning käisime söömas. Üldiselt seal röögatult soodsaid hindasid polnud, pigem siiski turistilõks. Koht ise oli väga vahva kujundusega.

Kui kõhud olid täis, pistsime autosõidust tohutult tüdidenud ja natukene õnnetud lapsed taas autosse ja võtsime suuna Kistoni hotelli poole. Sõit oli Gdanksist üsnagi pikk, kuskil sada kilomeetrit. Kui kohale jõudsime, siis ei teinud me muud, kui ohhetasime ja ahhetasime! Juba hotelli sissesõidul tundsin, et olen unustanud maha kõige olulisema - printsessikleidi. Nii ilus, luksuslik ja puhas. Öö selles hotellis maksis 80 eurot!

Panime oma asjad tuppa ära ning läksime lastetuba üle kaema, kus nad pärast pikka autosõitu rõõmsalt mängida ja liikuda said. M'ile väga meeldis mänguköögis möllata, R oli enamus ajast issi külje all ja vaatas pilte seintel. Jalutasime lapsed magama ning tõime endale restoranist toidu tuppa - nautisime üksteise seltskonda ja väikest puhkust. Mõnus aeg iseendale! Toidud olid väga head, samuti hommikusöök viis keele alla! Saime restoranist loa ise hommikul söök tuppa viia, sest lastega oleks restoranis tsipake keeruline.

Hotellis, nagu mainitud, oli laste mängutuba (mis oli tõeliselt uhke), spaa ning ujula, jõusaal, restoran, bowling, piljard, päevitusalad, rentida sai rattaid (ja juurde näiteks kaksikutele mõeldud järelkäru). Pealtnäha tundus hotell pigem paarikestele mõeldud, kuid saime ilusa üllatuse osaliseks - enamasti külastavad kohta just lastega pered. Hotell oli väga lastesõbralik juba oma teeninduse ning võimaluste poolest - sai tasuta laenutada beebimonitore, vanne, kraadiklaase... kõike! Meie kasutasime beebimonitore väga hea meelega ning saime tänu sellele mõnel õhtul kahekesi trennis, bowlingut mängimas või söömas käia.

Ühel päeval võtsime suuna Leba linnas asuvasse Leba Parki, mis on dinosaurustepark. Kui palju tegevusi! Oeh, vähe suuremate lastega oleksime seal vist nädala pidanud olema. Tohutu mänguväljak, batuudid, vaateratas, minigolf, veega liumäed. Lisaks isegi jalutuskäik pargis oli väga huvitav, ning vahepeal oli ka võimalus vaadata teatrit - kahjuks küll ainult Poola keeles. Soovitan kõigil seda paika külastada! Hind oli 60 zlotti ehk 13 eurot.

Peale Leba Parki sattusime juhuslikult Leba linna, mis on orienteeritud šoppajatele. Kahjuks seal midagi otseselt osta pole - kõik on odav ja halva kvaliteediga Poola plastik ja riie, mis peab esimese pesuni. Mulle meeldis üks pood, kus müüdi käsitöö lasteriideid ja mänguasju. Aga kuna ma polnud kvaliteedis siiski nii kindel, kui Eesti tegijates, siis asjad jäid meist sinna. Linnas on ka suur rand, mis oli kella kolmeks ääreni täis! Me jalutasime natukene, vaatasime asju, saime militaarpoest vanaisale vahva kingi ja läksime sööma. Üldiselt oli vankriga pigem keeruline liikuda, eriti kui lapsed magada soovisid - melu oli väga suur.

Külastasime veel Kaszubski miniatuuri, hiiglaste ja autode parki. Hind oli 30 zlotti ehk seitse eurot. Ma ütleks, et väga soodne selle elamuse kohta! Esimesena läksime miniatuuri parki, kus olid kõiksugused maailmas tuntud vaatamisväärsused väiksena - Eiffeli torn, Triumfi kaar, Vabadussammas, Pisa torn ja nii edasi.

Võtsime jäätised ja liikusime edasi. Hiiglaste ja autode parki saamiseks tuli minna väga järsust mäest üles. Sinna sõidab ka rong, mis on tasuta, aga meile seda teenust ei suudetud pakkuda, sest soovijaid polnud piisavalt. Kõndisime ähkimise ja puhkimise saatel üles. Vaade oli imeline! Üleval ootas meid suur lennuk, kuhu sai sisse minna ja sealt liugu lasta, hiiglaslikud mardikad ja putukad metsa vahel ning kõiksuguseid huvitavad tegevused - sai ronida, hiirerattas joosta, mängida, mängida ja veel kord mängida! Seejärel jalutasime autoparki, vot see oli pereisa paradiis! Autod igasugustest filmidest ja multikatest. Näiteks Carsi multikategelased olid kõik esindatud - saime autodesse isegi sisse istuda! Väikeste poistega täielik must have kogemus!

Randadest Põhja-Poolas soovitaksin Chmielno randa. Asub järve ääres ja lastega on imeline! Võimalus rentida vesirattaid, on igasuguseid lõbustusi, söögikohad, WC-d. Parkla on otse rannas tasuline, aga kuskil pool kilomeetrit või kilomeeter eemal on võimalus tasuta parkida.

Reedel hakkasime me juba kell üksteist tagasi koju sõitma, sest vihma sadas ja midagi polnud sellise vihmaga teha. Mõtlesime minna väikest lõikekat kaudu, aga see osutus väga halvaks ideeks - veetsime kuskil neli tundi ummikus! Sellega venis meie kodutee 21 -tunniseks. Käisime enne ööd veel Suwalki Tescost läbi, kust soetasin kauaotsitud vankritekid. Öö möödus üsna rahulikult, ise olime lihtsalt väga väsinud. Mina jäin Eesti piiril magama, väga raske oli silmi lahti hoida. Peika ees suur kummardus, et ta nii vapralt 21 tundi roolis oli!

Kokkuvõtteks ma ütleks, et lastega on reisida tore, aga autosõit võiks olla pikema aja peale jaotatud, et saaks ise puhata ja samuti lapsed.

PS! Kui soovid mu tegemistel ka igapäevaselt silma peal hoida, siis jälgi mind Instagamis SIIN!

Kas teie olete reisinud Põhja-Poolas? Kus käisite ja kuidas meeldis?