Liisi kooliblogi: Esimene puhkus kahe lapsega - Kubija hotell-loodusspaas

Liis.P
Liis.P 11. august 2017 15:04

Postitus valmis koostöös Kubija hotell-loodusspaaga.

Kuna selle aasta suvepuhkus langes kokku Leene esimeste elukuudega, oleme suurema osa sellest kodus veetnud. Leene tunneb end kodus turvaliselt ja mina mugavalt. Siin sööb ja magab ta kõige paremini ning see teeb ka minu elu tunduvalt lihtsamaks. Lisaks ei tunne ma teise lapsega pidevat tungi nelja seina vahelt välja saada – naudin neid väheseid beebikuid rõõmuga ka lihtsalt kodus olles. Sellegipoolest ei saa ma unustada, et tegu on Andri viimase puhkusega enne koolitee algust, ning tema ootab perega seiklemist väga. Seetõttu võtsime vastu väljakutse esimest korda elus kahe lapsega puhkama sõita, valides sihtkohaks Kubija hotell-loodusspa sealse paketiga „Laste  Lõunamaa- lõbus reisiseiklus mätastel ja ratastel“.

Sihtkoha valikul sai määravaks selle kaugus meie kodust. Võiks ju arvata, et soovin beebiga kodu lähedal puhata, kuid kuna tegu oli selle suve ainukese väljasõiduga, tahtsin selle Andri jaoks erilisemaks muuta. Uskusin, et neli tundi vahepeatustega autosõitu tekitaks temas tõelise puhkuse ja väljasõidu tunde! Lisaks on Lõuna-Eesti loodus niivõrd ilus, aga ma pole Võrumaa kanti juba mitu aastat sattunud. Internetist erinevaid puhkusekohti otsides leidsin kõige enam positiivset tagasiside just Kubija hotell-loodusspaa kohta. Meie jaoks oli tähtis, et lisaks erinevatele tegevustele (mida Võrumaa kandis on palju!) ja ööbimisele saaksime ka ujuda. Nimelt polnud me Leenega veel kordagi ujumas käinud ja ma tahtsin kannatamatult talle kingitud kaelarõngast proovida.

Pakkimisega alustasin päev enne väljasõitu. Proovisin võimalikult tagasihoidlikuks jääda, kuid beebiga reisimine – olgem ausad – nõuab meeletult asju! Lisaks olin JÄLLE viimasele hetkele jätnud enda ja Andri ujumisriiete ostmise. Seega tuli pakkimise kõrvalt veel ka ostukeskust külastada.

Sõit algas rahulikult, sest esimesed kaks tundi Leene magas. Ärgates selgus aga tõsiasi, mida juba varem aimanud olin - autos ta nõus sööma pole. Kokku oligi ta söömata kuus tundi, kuigi kodus küsib ta piima iga kahe tunni tagant. Kui Andri oli juba vähemalt 35 korda küsinud, millal me kohale jõuame, ja Leene viimased tund aega näljast nutnud, jõudsin järeldusele, et neli tundi autosõitu polnudki kõige hiilgavam idee.

Kubijasse voodisse maandudes manas Leene pähe õnnest pakatava näo ja tunni aja pärast murdus ka tema tissistreik.

Vaatasime toad üle. Need osutusid üllatavalt avarateks! Olime õnnelikud, et pääsesime just Savisviiti. Toa keskmes polnud mitte televiisor, vaid suured metsavaatega aknad.

Lastega reisijana olin väga õnnelik kööginurga üle, kus sai teed ja kohvi keeta. Minu üllatuseks olid kapi peal olemas suhkur, kohv ja juhuse tahtel minu lemmiktee. Sellist luksust pole ma varem hotellis kohanud.

Kiiresti kiikasime ka vannituppa, kus oli mullivann ja rikkalik valik tualett-tarbeid. Jällegi esimest korda oli minu hotellitoas lisaks seebile ja vannimütsile ka kehakreem, juuksepalsam, vatitikud, -padjad ja küüneviil. Oleksin võinud vabalt pooled pakitud asjad koju jätta!

Kuna kõht oli kohale jõudmise ajaks juba väga tühi, süvenesime hotelli toidumaailma. Siinkohal pean tegema suure kummarduse, sest menüüs olid ära märgitud gluteeni- ja laktoosivabad ning taimetoidud. Kuna ma ise laktoosi ei talu, olin kirjeldamatult õnnelik, et lõpuks on keegi ka minu peale mõelnud. Talumatused pole moehaigused, nagu kiputakse arvama – reisimise ajal õige toidu leidmine on paljude jaoks tõeline väljakutse. Siiani pole ma suutnud väljasõitude ajal n-ö üdini puhtaks jääda. Kuna Leene oli äsja neli tundi turvatoolis veetnud, ei tundunud sobivana teda uuesti sinna tagasi panna, et alla sööma minna. Õnneks oli väikese lisatasu eest võimalik toit ka tuppa tellida!

Pärast sööki tahtsime spaad uudistama minna, kuid kuna Leenel oli uneaeg, otsustasime hoopis käruga ümbrust uurida. Kas maailmas leidub veel vaiksemat ja puhtamat kohta lapse lõunauinaku jaoks? KAHTLEN! Isegi õhk oli seal teise lõhnaga kui Tallinnas.

Enne Leene ööund külastasime spaad ja saunakeskust. Alles siis meenus mulle, et unustasin uurida, millise temperatuuriga vette beebit üldse panna tohiks. Tean, et vannivesi on 36-38 kraadi, kuid selles, kas ta võiks spaas ka 32-kraadises vees olla, ma kindel polnud. Õnneks oli üks bassein just 36-kraadine ja kuna olin ise esimest korda Leenega ujumas olles suhteliselt krampis ja ehmunud, veetsimegi esimesel korral aega vaid seal.

Tuppa tulles vajus Leene koheselt ööunne, ma ei jõudnud isegi voodeid ümber paigutada. Kodus magab Leene avatud voodisulus minu kõrval, mis teeb öise söömise ja lutipaneku väga mugavaks. Kahjuks ei suutnud ma välja mõelda, kuhu oleks kõige mugavam tema sealne nunnu võrevoodi paigutada nii, et öised toimetused minu jaoks sama mugavad kui kodus oleksid. Nii otsustasin tema voodi meie jalutsisse jätta. Kui ma öösel seitsmendat korda lutipanekuks tõusma pidin ja end lõpuks voodi jalutsist tekita magamast leidsin, oli aeg beebi meie kõrvale tõsta. Niipea kui Leene minu kõrvale sai, võttis ta mu näpust kinni ja ma tundsin, et see hetk oli reisi parim osa!

Vaene Andres pidi aga välja kolima AINUKESEST VOODIST, mida ta peale enda koduvoodi MUGAVAKS nimetanud on. Kuna Andres ei julge turvalisuse huvides lapsega ühes voodis magada (kuigi tegu oli 180 cm laiuse voodiga), kolis tema diivanile. Ka õhk oli toas väga värske ja selle saab ilmselt ruumis oleva viimistlusmaterjaliks kasutatava savi arvele kirjutada. Üle pika aja ei ärganud ma üles kottis silmade ja umbse ninaga.

Kuna meie äratuskell (Loe: Leene) helises juba kell kuus hommikul, suundusime alla sööma kohe, kui ta oma esimesest uinakust ärkas. Lootsin nii väga, et ehk on ka hommikusöögi ajal laktoositalumatute inimeste peale mõeldud, kuid kahjuks suunavad sildid puudusid. Unistan päevast, mil hotellides võiks olla üks puder tehtud laktoosivabast piimast, krõbinate kõrvale pakutakse laktoosivaba jogurtit või oleks magustoiduks laktoosivaba kohupiim. Palju polekski vaja, piisaks ühest-kahest asjast, sest näiteks mind juurikad ja singileivad hommikuti üldse ei kutsu. Seega loobusin ja tarbisin hommikul seda, mis maitses - sealne meekook oli lihtsalt IMELINE!

Kuigi olin eelmisel õhtul arvamusel, et spaa asemel ujutan mugavuse mõttes hommikul Leenet hoopis toas olevas mullivannis, olid minu hirmud selleks ajaks kadunud ja suundusime spaasse. Mul on nii kahju, et kuulasin Andrese soovitust mitte telefoni kaasa võtta, sest oleksin lastest nii vahvaid pilte saanud. Inimesi oli väga vähe ja terve bassein oli meie päralt. Alles nüüd suutsin Leene pärast muretsemise lõpetada ja spaad nautida.

Kuna meie pakett sisaldas ka Liikluslinna, Nõiariigi, Pokumaa ja Eesti Maantemuuseumi külastamist, asusime taas teele. Alustasime Liikluslinnast, kus olime paar aastat tagasi ka käinud. Tegu on megalaheda kohaga ja sinna tasuks kasvõi Tallinnast spetsiaalselt kohale sõita. Tallinna liikluslinnakud ei saa sellele ligilähedalegi! Kahjuks jäävad kõik sealses siseruumis tehtud pildid pimeda ruumi ja eredate valguslampide tõttu kehvad, kuid sinna soovitangi kõikidel peredel asja ise kaema minna!

Edasi suundusime Nõiariiki. Olin juba ammu tahtnud näha, mida see endast kujutab. Paketis sisaldus tutvustav ekskursioon ja luuaviskevõistlus. Ütleme ausalt, et sinna tasuks minna kas ööbima või mingeid suurüritusi (suvepäevad/pulmad/kokkutulekud) korraldama, sest niisama läbi sõites jagub seal vaatamist maksimaalselt tunnikeseks. Lastele leidub lahedaid looduslikest materjalidest mängukohti ja kuna Leenel oli kärus une- ja seljasirutusaeg, oli sealolek meeldiv ja tore. Kahju, et läbisõitjad seal süüa ei saa ja seega oli meil lahkudes kõht nii tühi, et kui Andres nägi tee ääres silti „TOMAT, KURK“, pani ta plokki, sest suutis kokku lugeda „TOIDUKOHT“. Õnneks asus tee ääres ka kaks toidukohta, kus keha kinnitada saime.

Nõiariigist lahkudes näitas kell nii palju, et pidime tegema valiku, kas külastada Pokumaad või Eesti Maantemuuseumit, sest mõlemisse poleks me enam jõudnud. Andri otsustas viimase kasuks ja mul on selle üle väga hea meel. Kujutasin ette, et tegu on väikse maamajas oleva muuseumiga, mille hoovis on paar vanaaegset autot, aga pidin kohale jõudes pikali kukkuma. Oleme perega suured muuseumide külastajad ja midagi sellist poleks ma metsade vahelt leida lootnud. See oli ka Andri jaoks reisi tipphetk. Nii äge oli leida end asjade keskelt, mida ma õieti ei mäletagi, kuid mis ometi kuskilt tuttavad tundusid. Eriti äge oli võimalus Andrese kunagist koolibussi, pangabussi ja ratastel poodi lähedalt vaadata. Laste jaoks oli sealgi oma liikluslinnak ja lastemuuseum, kuid selleks ajaks olid meie mõlema telefoni akud pilditamiseks liialt tühjad. Õnneks sai lastemuuseumi korrusel kõik koos vahvaid pilte lavastada! Seegi on koht, kuhu soovitaksin kasvõi Tallinnast ekstra kohale sõita!

Kojusõidu ajal algas taas Leene tissistreik, millele lisandus ka unestreik - ta oli enamiku ajast üleval. Selleks ajaks olime kõik parasjagu üleväsinud ja nalja jätkus terveks teeks. Arutasime, kas reis tasus end ära ja küsisime, kas Andri jäi rahule. Andresele oli reis kõige raskem, sest tema pidi meid sõidutama, kärule neli korda päevas rattaid alla panema ja kõige muu eest vastutama. Leidsime, et vaatamata sellele, et Leene jaoks oli tegu pisut liiga pika reisiga, ei kahetse me sugugi, et läksime. Siiski otsustasime, et enam nii pisikese beebiga teise Eesti otsa sõitma ei hakkaks.

Antud paketti Kubija spaas soovitan südamest kõikidele lastega peredele. Selleks, et kõik kohad saaksid läbi käidud, tuleks ka esimesel päeval midagi peale spa külastada või ideaalis veeta Võrumaal hoopis kaks või enam ööd. Kubija hotell-loodusspaa sobib nii romantiliseks paaripuhkuseks kui ka mugavaks pereseikluseks. Kuna spa osa on pigem pisike, on seal mugavam lastega, kes ei igatse veel liutorude ja muude atraktsioonide järele. Samas kui lisada puhkusesse ka muid käike nagu meie seda tegime, sobib pakett just suurematele lastele. Alati ei pea lastega reisides liutorud puhkuse tipphetkedeks olema. Hotellitoas soovitan lastega peredel aga hoida silma peal rõduuksel, mis ei tohiks suure kukkumisohu tõttu avatuks jääda!

Kas Sina oled Kubija hotell-looduspaas ja Laste Lõunamaal käinud? Kuidas meeldis?

Kommenteerimiseks pead sisse logima Registreeru

ZOOMBOOK

ZOOMBOOK fotoraamatud
VIDEO! Zoombook: Näpunäiteid lapse esimeseks sünnipäevapeoks

VIDEO! Beebiminutid: Zoombook fotoraamatud

Südamlik innovatsioon - postkaardid saajale otse sinu nutitelefonist

Südamlik innovatsioon - postkaardid saajale otse ...

VIDEO! Beebipäevik: Kätlini fotonipid ja piltide talletamine fotoraamatusse

VIDEO! Beebipäevik: Kätlini fotonipid ja piltide ...

Fotoraamatute tootja ZOOMBOOK siseneb Eesti turule 1000 raamatu kinkimisega

Fotoraamatute tootja ZOOMBOOK siseneb Eesti turule ...

Emmede Klubi lugejate sünnituslood

Sünnilugu: Kuidas Oskar siia ilma sai

Sünnilugu: Kuidas Liisbeth siia ilma sai

Sünnilugu: Kuidas Väikevend siia ilma sai

Sünnilugu: Kuidas EJ siia ilma sai - enneaegsena, enne haiglasse jõudmist ja en caul

Sünnilugu: Kuidas EJ siia ilma sai ...

Sünnilugu: Kuidas Loora siia ilma sai

Sünnilugu: Kuidas Eloise Prantsusmaal siia ilma sai

Sünnilugu: Kuidas Eloise Prantsusmaal siia ilma ...

Sünnilugu: Kuidas Mia-Riin valutult siia ilma sai

Sünnilugu: Kuidas Mia-Riin valutult siia ilma ...

Värskeimad blogipostitused

Liisi kooliblogi: Teine kuu koolis – kas iga päev peab kellelgi külas käima?

Raqueli elu kaksikutega: Marteni esimene haigestumine

Liisi kooliblogi: Eelkooli töövihikute virrvarris orienteerumine

Briti pereblogi: Minu teekond lapsekandmiseni

Liisi kooliblogi: Esimene kuu koolis - kuidas meil läheb?

Liisi kooliblogi: Esimene kuu koolis - ...

Huggies® mähkmed - sinu lapse igaks arenguetapiks

Huggies® Elite Soft vastsündinumähkmed - parim kaitse Sinu beebi õrnale nahale

Huggies® Elite Soft vastsündinumähkmed - parim ...

Uued ja veelgi paremad Huggies® Pants püksmähkmed!

Uued ja veelgi paremad Huggies® Pants ...

Raseduskalender

Sisesta oma viimase menstruatsiooni kuupäev, et välja selgitada, mitmes rasedusnädal sul hetkel käsil on.
Logi ennast sisse, et raseduskalender salvestada!